Beste vrienden van Get-Aanders,
Met pijn in het hart moeten wij jullie meedelen dat wij hebben besloten om te gaan stoppen.
Dit is voor ons geen gemakkelijke beslissing geweest.
We hebben hier lang en intens over gesproken, maar uiteindelijk moesten we samen de moeilijke knoop doorhakken.
We willen benadrukken dat dit besluit niet voortkomt uit ruzie of onenigheid – integendeel, we blijven met respect en waardering naar elkaar kijken.
De afgelopen jaren hebben voor ons ontzettend veel betekend.
Samen hebben we mooie momenten beleefd tijdens optredens en evenementen, van kienen tot uitstapjes en alles daartussenin.
Het waren stuk voor stuk herinneringen die we voor altijd zullen koesteren.
Juist omdat deze periode zo waardevol voor ons is, willen we afscheid nemen op een manier waarbij we met een warm, maar ook weemoedig gevoel kunnen terugkijken.
We hopen op jullie begrip en dat ook jullie deze mooie tijd samen met ons zullen blijven herinneren.
Naamens euze drei Bedaank Bedaank Bedaank!